Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015



6 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Να τι συλλέξαμε από τα "θέλω" και "δε θέλω"
 μαθητών της Α΄ τάξης:

Δε θέλω να με κοροϊδεύουν και να με χτυπάνε.
Θέλω όλα τα παιδιά να νιώθουν ασφαλή στο σχολείο.
Δε θέλω ένα σχολείο όπου λέω καλημέρα στους συμμαθητές μου και αυτοί με βρίζουν.
Θέλω εγώ και οι φίλοι μου να παίζουμε παιχνίδια χωρίς βία.
Τα αδύναμα παιδιά δε θέλω να τα δέρνουν οι νταήδες.
Θέλω να πηγαίνουμε στο σχολείο για να μαθαίνουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και να διασκεδάζουμε.
Δε θέλω να βλέπω δυστυχισμένα παιδιά.
Θέλω να είμαστε όλοι αγαπημένοι.
Δε θέλω να είμαι μόνος αλλά με παρέα που να με σέβεται.
Θέλω να παίζω με όλα τα παιδιά.
Δε θέλω να γκρεμίζουν τις καρδιές μικρότερων ατόμων.
Θέλω να ζω ήρεμα.
Δε θέλω να νιώθω παρείσακτος στο σχολείο μου.
Θέλω τα παιδιά να παίζουν και να κάνουν παρέα όλα μαζί , ανεξάρτητα από την καταγωγή.
Δε θέλω να το παίζουν μάγκες οι  μεγάλοι.
Θέλω να έχω μια παρέα με πολλούς φίλους που να με παίζουν και να με αποδέχονται όπως είμαι.
Δε θέλω να είμαι μάρτυρας τέτοιων περιστατικών.
Θέλω να αποδίδεται δικαιοσύνη για τη βία.
Δε θέλω να είμαι το θύμα.
Θέλω να είμαστε όλα τα παιδιά ίσα στο σχολείο.
Δε θέλω να με προκαλούν.
Θέλω να πηγαίνω ελεύθερα στο σχολείο μου , χωρίς να φοβάμαι.
Δε θέλω τα παιδιά να δέρνονται και να πάνε στα νοσοκομεία.
Θέλω να είμαστε πάντα χαμογελαστοί.
Δε θέλω να μου χαλάνε τη μέρα βρίζοντάς με.
Θέλω να σταματήσει ο σχολικός εκφοβισμός, γιατί τα παιδιά κλείνονται στον εαυτό τους και φοβούνται να μιλήσουν σε κάποιον.
Δε θέλω να πιστεύουν οι γύρω μου ότι είμαι πιο αδύναμη από αυτούς.
Θέλω να σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων, γιατί έχουμε όλοι ίσα δικαιώματα.
Δε θέλω να έρχομαι στο σχολείο και να λέω «πώς θα τους αντιμετωπίσω»
Θέλω το σχολείο να είναι χώρος χαράς για κάθε παιδί.
Δε θέλω οι καθηγητές να βλέπουν τέτοια περιστατικά και να μη δίνουν σημασία.
Η ζωή μου στο σχολείο θέλω να είναι χαρούμενη. Θέλω να έχω φίλους να με αγαπάνε και να με εκτιμάνε, να είναι καλοί απέναντί μου και να με στηρίζουν.
Δε θέλω να φοβάμαι να περπατάω στο διάδρομο της Γ τάξης γιατί θα με κοροϊδέψουν.
Θέλω τα μεγαλύτερα παιδιά να είναι πρότυπο στα μικρότερα.