Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Είμαι ένα παιδί μετανάστης

Από την Χρυσάνθη Κούρα 

Είμαι ένα παιδί μετανάστης.
Αναρωτιέμαι αν θα καταφέρω να γυρίσω στη χώρα μου
Ακούω τη μητέρα μου να μου λέει να μη φοβάμαι
Βλέπω την οικογένειά μου χαρούμενη κι ευτυχισμένη
Θέλω να καταφέρω να τους ξανασυναντήσω σύντομα
Είμαι ένα παιδί μετανάστης.
Υποκρίνομαι τη γενναία
Αισθάνομαι φόβο και τρόμο
Αγγίζω το χέρι της μητέρας μου και παίρνω κουράγιο
Ανησυχώ για την οικογένειά μου
Κλαίω γιατί είμαι μόνη μου σε ξένη χώρα
Είμαι ένα παιδί μετανάστης.
Καταλαβαίνω  ότι δε μπορώ να γυρίσω πίσω
Δεν καταλαβαίνω γιατί στην πατρίδα μου γίνεται πόλεμος
Λέω ότι θα τα καταφέρω
Ονειρεύομαι και νοσταλγώ την ανέμελη ζωή μου
Προσπαθώ να βρω  ένα σπίτι απ’όπου δε θα με διώχνουν
Ελπίζω να βρεθώ πάλι με τους δικούς μου

Είμαι ένα παιδί μετανάστης.